Glada medarbetare eller invånare är alla supporterande avdelningars mål inom kommunen. Därför har vi skapat en lösning för kommuner som hjälper er att förbättra er kommunikation, hantera arbetsflöden och hålla reda på tillgångar. Men framförallt: vår programvara är enkel och inte teknisk. Detta gör den inte bara trevlig att använda, den går också snabbt att anpassa eller integrera till andra system. Är ni ute efter att leverera utmärkt service från dag ett: så är vi här för att dela vår erfarenhet/kunskap och stödja er utveckling framåt .

 

Dela verktyg blir både kostnadseffektivt och enklare att samarbeta mellan avdelningsgränserna

Att använda "Shared Service Management" är det ideala sättet att minska kostnader, förbättra kvaliteten och effektiviteten i dina tjänster. TOPdesks mjukvara är flexibel och anpassningsbar, vilket gör det till det perfekta verktyget för kommuner att skapa en enda väg in för olika typer av klagomål, förfrågningar och beställningar från både medarbetare och invånare.

Förenkla för medarbetare och invånare med "En väg in",  "Single point of Contact" "One Stop Shop"

Ta bort dörrarna till olika avdelningar och låt inte slutanvändaren bära ansvaret för vilken väg in som gäller för just denna förfrågan.

Ta fram en gemensam tjänstekatalog mellan avdelningarna och sätt era tjänster utåt först istället för dörrar till olika avdelningar. Portalen innehåller en intuitiv tjänstekatalog som är utformad som en webbshop och lätt att installera och underhålla. Dina slutanvändare kan direkt beställa en tjänst, ställa frågor och felanmälan. 

Kom närmare dina invånare i din kommun

Minska antal vägar in till Kommunen och antal appar till olika förvaltningar. Använd en kommun-app för alla ändamål i kommunikation med era invånaren. Det förenklar för invånarna och appen används mer flitigt.

 

 

 

Shared Service Management

        Shared Service Management

                                                             Läs mer här!

IT-avdelning

Fastighet
Kundtjänst

Övriga avdelningar

Många serviceavdelningar inom en kommun kan använda TOPdesk

Exempel:

  • Lön och Personal
  • Elevhälsovård
  • Kontorsservice
  • Lokalbokning

 

Något kraftfullt

Berätta med för läsaren

Rubriken och underrubriken visar vad du erbjuder, och formulärets rubrik spikar erbjudandet. Här kan du förklara varför ditt erbjudande så grymt att det är värt att fylla i ett formulär för.

Kom ihåg:

  • Listpunkter är jättebra
  • för att rada upp fördelarna och
  • göra besökarna till leads.

 

Skärmavbild 2019-10-01 kl. 09.26.03
Ladda ner referenscase från Tyresö kommun

 

 

 

 

TOPdesk rankas högt av analytiker och kunder

TOPdesk_rating